Če se na otok Pag odpravite iz Slovenije vas sicer ne čaka nič kaj preveč kratka pot, ampak verjemite, da je glede na vse radosti ter užitke, ki vam jih slednji ponuja vredno potrpeti tistih nekaj uric, saj boste na samem otoku tako uživali, da bodo vse skrbi tako rekoč pozabljene.
Ko se odločate za pot na otok Pag imate na voljo več različnih poti, katero boste izbrali je tako čisto vaša odločitev. Če bi radi do otoka prišli najhitreje je zagotovo najbolje, če se odločite za sam trajekt, ki vas bo prepeljal na otok in vam tako pridobil skoraj dve ure dolgo pot, katera bi vas v nasprotnem primeru še čakala. Trajekti so mogoče nekoč veljali za sicer bolj drage zadeve, katere si ni mogel privoščiti ravno vsak, vendar temu sedaj ni več ravno tako. Trajekti so namreč dostopni skoraj vsakomur, prevoz pa je možen tako samo za osebe, kot tudi avtomobile, motorje ter druga vozila.
Vozni red za trajekt Pag
Glavna postaja, oziroma pristanišče za trajekt Pag je kraj Prizna, kjer se tako osebe same kot tudi avtomobili naložijo na trajekt ter tako prepeljejo vse do otoka Pag ali bolj natančno na pristanišče Žigljen. Čas same poti, katerega boste potrebovali za potovanje s trajektom je okoli trideset minut, oziroma odvisno od samih okoliščin, ter drugih zadev, ki bi utegnile plovbo podaljšati ali pa tudi skrajšati. V poletni sezoni prvi trajekt s pristanišča Prizna spelje ob pol štirih zjutraj, ter prispe na otok Pag okoli pete, zadnji trajekt pa s pristanišča Prizna spelje okoli pol ene zjutraj, ter prispe na otok Pag okoli enih.
Paški most
Ena izmed največjih znamenitosti, ki jih ima otok Pag ej zagotovo Paški most, veličasten betonsko jeklen objekt, ki se razprostira nad morjem in povezuje otok Pag ter kopno. Paški most je dolg kar celih tristo metrov, ter širok okoli devet metrov, razpon samega znamenitega loka pa je kar dvesto metrov. Most je prvič začel obratovati leta 1986, zgrajen pa je bil po načrtih inženirja Ilija Stojadinovića. Ker je bil v času vojne Paški most edina povezava med Dalmacijo in kontinentalno Hrvaško so ga sile JNA pogosto bombardirale, zaradi česar je mogel biti most kasneje krepko obnovljen.